Nöjdhetsgaranti
Vi på Nordic Oil tror starkt på CBD och vill att så många som möjligt ska kunna prova och dra nytta av alla dess fördelar. Fler och fler människor uppmärksammar CBD. Vi upplever dock att många är osäkra på om CBD-olja faktiskt fungerar för dem.
Hur fungerar det?
Hos Nordic Oil kan du köpa din CBD-produkt tryggt och säkert, och vi står 100% bakom våra produkter. Om produkten inte uppfyller dina förväntningar kan du använda vår nöjdhetsgaranti. Med vår nöjdhetsgaranti kan du returnera din CBD-olja inom 30 dagar och vi ger dig möjligheten att byta produkten mot en annan produkt av liknande värde eller få tillbaka hela beloppet du betalat. Garantin gäller både nya och befintliga kunder.
För att nyttja nöjdhetsgarantin måste du uppfylla följande krav:
- Du har använt produkten regelbundet och korrekt under minst två veckor.
- Du har följt produktens anvisningar och, om tillämpligt, vår kundtjänsts råd.
- Du hade realistiska förväntningar på produkten som inte har uppfyllts.
- Du uppfyller villkoren som beskrivs i formuläret för nöjdhetsgaranti.
Hur du använder vår nöjdhetsgaranti
Om du tycker att du uppfyller alla krav och vill få tillbaka dina pengar för produkten, fyll i detta formulär och skicka det till oss via mejl på info@nordicoil.se.
Klicka här för att ladda ner formuläret.
När du har skickat in formuläret kommer vi inom fem arbetsdagar att kontrollera och verifiera om du uppfyller kraven. Om du uppfyller kraven skickar vi dig en retursedel som du behöver för att returnera produkten. När vi har fått tillbaka produkten kommer vi att återbetala dina pengar.
VIKTIGT: Returnera inte produkten förrän vi har granskat ditt formulär.
Vad du behöver vara medveten om
OBS: Vi förbehåller oss rätten att vägra återbetalning om vi anser att vår policy missbrukats.
Kontakta oss om du har några frågor.
Om du har frågor och funderingar om nöjdhetsgarantin, tveka inte att kontakta oss.
Telefon: +46 10 888 52 95
Mejl: info@nordicoil.se